وبلاگ

بهترین پرینتر عکس

بهترین پرینتر عکس

پرینتر عکس آخرین مرحله اتاق تاریک دیجیتال برای شما است که می تواند تصویر شما را از یک ایده به یک اثر هنری ملموس و ارزشمند برای گالری تبدیل کند و همچنین می تواند تا آخر عمر باقی بماند.


برای علاقه مندان به عکاسی که به دنبال چاپ با کیفیت حرفه ای در خانه هستند، Epson SureColor P700 را توصیه می کنیم. این پرینتر جوهر افشان با استفاده از جوهرهای رنگدانه‌ای با ماندگاری طولانی، نتایج عالی ارائه می دهد. P700 می تواند انواع رسانه ها را تا عرض 13 اینچ چاپ کند و این سریع ترین پرینتری است که مورد آزمایش قرار گرفته.

‏Epson SureColor P700 به طور مداوم با استفاده از جوهرهای آرشیوی مبتنی بر رنگدانه که برای ماندگاری مادام العمر کار می کنند، چاپ های رنگی و سیاه و سفید زیبا، با کیفیت بالا و با دقت تصویر اصلی را در بسیاری از انواع رسانه ها منعکس می کند.
همچنین شامل دو ویژگی است که در رقبا پیدا نخواهید کرد: یک صفحه نمایش لمسی رنگی که برای انجام تعمیر و نگهداری و مشاهده فرآیند چاپ مفید است
و یک پانل شفاف و نور داخلی که به شما امکان می دهد چاپ در حال انجام را تماشا کنید، که واقعاً جذاب است.

اگر مراقب بودجه خود هستید، Canon Pixma Pro-200 چاپ های با کیفیتی ایجاد می کند که شاید دقت رنگ کمی کمتر از Epson SureColor P700 دارند. اما در مقایسه با اکثر پرینترها، کار با آن نسبتاً آسان است، با نشانه های کاربردی روی صفحه نمایش و پیوندهای کد QR تا دستورالعمل های پیچیده تر.
پرینتر و جوهرهای مبتنی بر رنگی که استفاده می‌کند ارزان‌تر از مدل Epson و جوهرهای آن هستند. با این حال، جوهرهای مبتنی بر رنگ معمولاً به اندازه جوهرهای رنگدانه دوام ندارند – اگرچه ممکن است در طول عمر شما دوام داشته باشند، اما ممکن است برای نسل‌های آینده ماندگار نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *