وبلاگ

معرفی 5 دستگاه کپی اداری برتر در سال 2022

ما فهرستی از 5 بهترین دستگاه کپی اداری را که می‌توانید در سال 2022 انتخاب کنید، گردآوری کرده‌ایم.

1. Xerox VersaLink C405

اگر تیم کوچک تری دارید اما همچنان به دستگاه کپی نیاز دارید که کیفیت بالا و تحویل سریع داشته باشد، Xerox VersaLink C405 را در نظر بگیرید. این دستگاه می‌تواند اسناد را کپی، اسکن، پرینت، فکس و ارسال از طریق ایمیل به فضای ابری کند.

اگرچه این دستگاه از نظر فیزیکی یک مدل نسبتا کوچک است، اما دارای یک کنترل پنل است که می تواند برنامه های مختلف را در خود جای دهد. ناوبری و رابط تبلت مانند آن را می توان به طور کامل برای مطابقت با ترجیحات شخصی شما سفارشی کرد.

در این رابط، می‌توانید نمای خود را تغییر دهید، عملکرد را گسترش دهید و برنامه‌های سفارشی‌سازی شده را دانلود یا ایجاد کنید.

یکی از ویژگی‌های زیبای Xerox VersaLink C405، فناوری تصحیح رنگ آن است که تضمین می‌کند اسناد رنگی تا حد ممکن شفاف کند.

سازنده برای ارتقای کیفیت کپی رنگی، شبیه‌سازی‌های True Adobe PostScript 3 و تایید شده توسط PANTONE را در نظر گرفته است. همچنین دارای یک خروجی دو طرفه است که توانایی پردازش 85000 تصویر در ماه را دارد.

این دستگاه کپی می تواند تا 36 صفحه در دقیقه، سرعت حروف (ppm) و سرعت چاپ A4 35 برگ در دقیقه را چاپ کند. ظرفیت آن 700 برگ است، اما می تواند 550 برگ اضافی را نیز در خود جای دهد.

از آنجایی که به امنیت مربوط می شود، دستگاه از دسترسی غیرمجاز، انتقال دادن و نفوذ شبکه محافظت می کند. علاوه بر این، دارای بازنویسی ایمن و رمزگذاری داده های دقیق است که امنیت اضافی را اضافه می کند.

 

 

2. Kyocera TASKalfa 3553ci

امنیت سایبری یک نگرانی مهم در هر اکوسیستم کپی است. Kyocera TASKalfa 355ci به این لیست راه پیدا می کند زیرا بهترین امنیت را دارد. دارای یک ویژگی امنیتی امضا به نام CIA است که مخفف Confidenciality، Integrity و Availability است.

این ویژگی های امنیتی Kyocera از کاربر محافظت می کند زیرا از تهدیداتی مانند حملات DOS، تغییرات داده ها و نشت اطلاعات جلوگیری می کند.

این MFP دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 10.1 اینچی است. این رابط با مجموعه ای از اقدامات مفید مانند چاپ، کپی، ارسال، فکس، درایو USB و مرورگر اینترنت ارائه می شود.

همچنین دارای وضوح چاپ 1200*1200 و سرعت بالای 35 ppm می باشد. این محصول می تواند تا 120 آی پی در دقیقه با صفحات سیمپلکس یا 220 آی پی در دقیقه با صفحات دوطرفه اسکن کند. زمان چاپ اول برای اسناد سیاه و سفید 5.1 ثانیه و برای اسناد رنگی 6.5 ثانیه است.

 

 

3. Kyocera ECOSYS M3550idn

هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام دستگاه کپی را انتخاب کنید، هزینه چاپ یک عامل اصلی است. Kyocera ECOSYS M3550idn به این لیست راه پیدا می کند زیرا کمترین هزینه های جاری را نسبت به سایر چاپگرهای کلاس خود ارائه می دهد.

این دستگاه انرژی کم مصرف می کند و ردپای محیطی آن بسیار چشمگیر است زیرا کمترین تأثیر زیست محیطی را دارد. برای فضاهای فشرده چاپ، این دستگاه چاپ عالی است زیرا حالت نویز پایینی دارد.

کاربران می توانند از صفحه نمایش لمسی رنگی هفت اینچی، پشتیبانی از چاپ موبایل و ظرفیت 50 برگ در دقیقه لذت ببرند. حدود 21 ثانیه روشن شدن و ادغام 8 ثانیه برای اولین پرینت و کپی طول می کشد.

برای یک دفتر پرمشغله هم مناسب است زیرا می تواند تا 2600 برگ کاغذ را در یک حرکت مدیریت کند. این دستگاه دارای یک سینی چند منظوره 100 برگه و یک پردازشگر سند معکوس 75 برگه است.

با Kyocera ECOSYS M3550idn، از ویژگی های کپی دیجیتال از جمله کنترل تراکم کپی، چاپ اولویتی، کپی تقسیم شده، کپی دوطرفه خودکار، اسکن-یک بار-کپی- بسیاری از موارد دیگر لذت می برید.

 

 

4. دستگاه کپی رنگی زیراکس AltaLink C8070/HXF2

در یک نگاه، ویژگی‌های Xerox AltaLink که مستقیماً به سمت شما می‌روند شامل سرعت چاپ آن است که 70 صفحه در دقیقه است. کاربران سیکل کاری ماهانه 300000 صفحه، پردازنده 1.91 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه، 250 گیگابایت هارد دیسک و اتصال مستقیم Wi-Fi را دریافت می کنند.

این دستگاه کپی قطعاً برای گردش کار با حجم بالا در نظر گرفته شده. دارای دو سینی جابجایی است که می تواند هر کدام 520 برگ را پردازش کند و یک بای پس 100 برگه. همچنین دارای یک سینی ماژول پشت سر هم با ظرفیت بالا است که در مجموع تا 2000 برگ را شامل می شود و یک تغذیه کننده سند دوبلکس تک پاس که ظرفیت 130 برگ را دارد.

به دلیل آنکه زیراکس با McAfee شریک شده است، شما از امنیت اسناد درجه یک اطمینان دارید. برای شروع، کاربران دارای چاپ ایمن، احراز هویت شبکه، بازنویسی هارد دیسک، کنترل های دسترسی و فیلتر آدرس IP هستند.

به طور کلی، با AltaLink C8070، شما یک دستگاه کپی با تغذیه خودکار اسناد دریافت می کنید که فوق العاده سریع است. علاوه بر این، از آنجایی که دستگاه دارای ویژگی های غنی است، باید از عملکرد آسان و حداکثر امنیت لذت ببرید.

نقطه ضعف این است که این دستگاه برای مشاغل بزرگتر در نظر گرفته شده است و هیچ لوازم جانبی تکمیلی برای مدل C8070 وجود ندارد.

 

 

5. چاپگر لیزری رنگی KYOCERA 1102RD2US0 ECOSYS P5021cdw

اگر به دنبال بهترین چاپگر لیزری USB هستید، این مدل دستگاه کپی برای شماست. این دستگاه رنگی مقرون به صرفه در حالی که طراحی فشرده دارد، ویژگی‌های ارزشمندی را در خود جای داده است که عملکرد اکوسیستم کپی شما را بدون اشکالات اساسی تضمین کند.

این دستگاه دورو دارای قابلیت چاپ دو طرفه می باشد. کاربران همچنین از عملکردهای چاپ مستقیم از طریق Wi-Fi یا میزبان USB بهره مند میشوند. برای کپی تک رنگ، 21 صفحه در دقیقه انتظار می رود، در حالی که برای کپی رنگی، سرعت 21 صفحه در دقیقه است.

به طور کلی، این مدل برای دفاتر کوچکتر که علاقه مند به حفظ استانداردهای بالا هستند، مناسب است.

گفتار نهایی: 5 دستگاه کپی آفیس برتر در سال 2022
به طور خلاصه، اگر در بازار به دنبال خرید یا ارتقای دستگاه کپی اداری هستید، باید مراقب ظرفیت کاغذی باشید که دستگاه دارد. این ویژگی تضمین می کند که حداکثر بهره وری وجود دارد و شما می توانید پشته های بزرگی از اسناد را در یک حرکت مدیریت کنید.

علاوه بر این، بهترین کار این است که ماشینی با یکپارچه سازی ابری پیدا کنید، زیرا این کار به راه اندازی و اتصال همه ماشین های چند منظوره شما به برنامه های شخص ثالث کمک می کند. در نهایت، دستگاه کپی را انتخاب کنید که بتواند در کمتر از 30 ثانیه روشن شود و دستگاهی که حداقل 30 صفحه در دقیقه چاپ کند.

شما می خواهید دستگاه کپی پیدا کنید که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد. با توجه به اینکه احتمالاً در بازار بهترین دستگاه کپی برای کسب و کار خود هستید، حتماً امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما و نیازهای کسب و کارتان کمک کنیم. ما اینجا هستیم تا به شما آرامش خاطر بدهیم و شما را در کسب و کارتان بیشتر کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *